Doen wat je hart je ingeeft

Het vertrekpunt: fotografie & vormgeving

Zo’n vijf jaar geleden startte ik een eigen bedrijf: Wouters Vormgeving & Fotografie. Zoals een echte autodidact betaamt maakte ik me diverse computerprogramma’s en mijn camera eigen. De afgelopen jaren maakte ik mooie huisstijlen, ontwierp ik websites en gaf ik fotocursussen. Ik ben zelfs de enige vormgeefster van het Swipeazine Bagage (voor op de iPad) en werk freelance als vormgeefster en columniste voor Hip & Hot Magazine (ook voor op de iPad). En dat alles doe ik met hart en ziel.

Een andere koers

Toen twee jaar geleden Nelson geboren werd en we vorig jaar daar de zorg voor onze tienjarige pleegdochter ook nog bijkregen werd het moeilijk mijn bedrijf te combineren met gezinsleven én een parttime baan. Het roer moest om! Dat was zeker; vooral toen in maart bleek dat er een nieuw kindje in mijn buik groeide. Meer zelf mijn tijd indelen en minder afhankelijk van opdrachten, dat was mijn wens. Maar wel doorgaan met vormgeven, dat was al snel duidelijk. Ik wilde iets doen met de onuitputtelijke bron van inspiratie die overal aanwezig is. Het verzamelen van mooie beelden, inspirerende teksten, de natuur… Overal haal ik ideeën uit. Die ideeën wilde ik vertalen in beelden, beelden die rechtstreeks uit mijn hart komen.

Passie, een hart & een lach

Daarom ben ik begonnen met het ontwerpen van kaarten. Daarin komen een aantal van mijn passies bij elkaar; vormgeven, taal én fotografie. Geen kaarten die ‘makkelijk verkopen’, maar kaarten waarmee je iemand een lach op zijn gezicht tovert, een hart onder de riem steekt of aan het denken zet. Kaarten met een hart dus! En op nagenoeg alle kaarten die ik te koop aanbied is een hart aanwezig (al dan niet symbolisch). Naast door mij ontworpen illustraties is ook mijn Angels-collectie waar ik al diverse malen mee exposeerde te koop.

Nieuwsgierig? Kijk op http://cartelleke.sendasmile.comImage

De komende maanden staan in het tekenen van de nieuwe baby; ik doe het dan ook wat rustiger aan. Vanaf 1 januari ga ik er weer volop tegenaan. Waar ik me op ga richten? Allereerst het lanceren van een nieuwe website. Een site die past bij mij en wat ik doe. Daarnaast ga ik door met het maken van mooie ontwerpen, huisstijlen, kaarten, iPadmagazines en het verbeelden van inspirerende teksten. Plannen genoeg! 

Eindeloos

De mogelijkheid met mijn ontwerpen zijn eindeloos. Ik bied ze aan als kaart, maar ze zijn ook te koop als poster, te drukken op bijvoorbeeld een rompertje, als behang of gordijnstof! Niets is te gek, ik denk graag met u mee! Denk je dat ik iets voor jou kan betekenen?

Neem dan contact met me op! Op http://www.woutersdesign.nl staat hoe ik te bereiken ben. 

Geef een reactie

