Weggeven is het nieuwe hebben!

Tekenen is mijn hobby, een uit de hand gegroeide, dat wel. Maar uiteindelijk is het niet mijn beroep. Nou ja, in elk geval niet zoals veel mensen ‘naar het werk’ gaan. Als ik naar het werk ga ga ik naar het bouwbedrijf waar ik twee dagen per week mezelf buig over juridische zaken en communicatievraagstukken. Daarnaast run ik een eigen bedrijf. Ik ontwerp voornamelijk huisstijlen, logo’s, folders en websites. Het verkopen van kaarten is daar ook uit voortgekomen.

Ik hou ervan om te tekenen, niet met als doel geld te verdienen (al is dat af en toe ook prima), maar om mensen een lach op hun gezicht te toveren. Daarom deel ik een aantal van mijn ontwerpen gratis, met jullie. Ik vul ze regelmatig aan. Kijk hier om gratis te printen en op te hangen of in te kleuren! Uitdelen mag natuurlijk ook.

kleurplaat visjes liefde

Geef een reactie

