Fruit met een hart

Deze week is het fruit-week op Peuterspeelzaal Peuterpret in Raerd. De kinderen mochten stickers of plaatjes meenemen die in dit thema pasten. Ik ben dol op thema’s, maar zit nog niet zo in het peutergedoe dat ik een kast vol stickers en plaatjes in elk willekeurig thema heb. Dan maar zelf aan de slag.

Speciaal voor Nelson en zijn vriendjes Ruurd, Lisanne, Hendrik, Roan en de rest tekende ik een kleurplaat. Een kleurplaat die ook verknipt mag worden! Of het echt goed gelukt is weet ik niet, want Nelson noemde de druiventros ‘bosbessen’… De appel en peer zijn vanaf vandaag ook in mijn webshop verkrijgbaar.

Juf was er in elk geval blij mee! Nu maar wachten op het volgende thema. Wil jij de kleurplaat gratis downloaden? Graag! Klik op het plaatje hieronder, printen en kleuren en knippen maar.

kleurplaat fruit met een hart

Geef een reactie

