Zo enkele weken voor de bevalling neemt de spanning hier in huis toe. Wat wordt het een jongetje óf een meisje? Ik ben de trots moeder van een heel leuk en charmant jongetje, dat zichzelf “een grote boef” noemt. Hij is dan ook al bijna tweeënhalf… Zo één wil ik er best nog bij. Maar een meisje zou ook leuk zijn. Toen ik in het begin van mijn zwangerschap mijn twijfel uitsprak over het feit of ik wel een meisjesmama ben, vroeg mijn zwager “Waarom zou een meisje niet leuk zijn? Die kun je oogschaduw opdoen enzo”.

Ons kindje is zo ontzettend welkom, dat het natuurlijk helemaal niet uitmaakt of het een jongetje wordt, of een meisje. Voetbalsokken of een tutu… Ik vind het allemaal prachtig! Nelson is een echt kereltje. Hij wil auto’s, trekkers, treinen en lego bouwen. Daarmee inspireerde hij me om een serie speciaal voor jongens te ontwerpen. De ideeën zitten allemaal in mijn hoofd, staan voor een groot deel al op papier en langzaam werk ik ze uit op de computer. De autootjes en treinen zijn als eerste aan de beurt gekomen. De treinen ook op verzoek van mijn grote kleine vriend Sverre, die al bijna vijf wordt! De kaarten zijn leuk als uitnodiging voor een kinderfeestje, maar ook om te versturen aan een jarige jongen. Bestel ze als pakketje, of verstuur er één online via cartelleke.sendasmile.com

gefeliciteerd treintje-001 uitnodiging trein-001 gefeliciteerd autos met een hart 1-001 uitnodiging autos met een hart 1-001

En natuurlijk ook om te gebruiken als kleurplaat:

kleurplaat trein

Geef een reactie

