Zes weken geleden beviel ik redelijk hals-over-kop van onze dochter Lotus. Ondertussen is zij gegroeid van een poppetje van 5 pond tot een dame die gestaag richting de vier kilo gaat. De kleinste kleertjes zitten al weer in een doos en ik ben gisteren zelfs voor het eerst na mijn keizersnee weer in bad geweest.

De wittebroodsweken zijn achter de rug. Maar… we gaan gewoon door met genieten! Normaal ben ik altijd heel druk, met werk, met mijn bedrijf, met vrijwilligerswerk, het gezin, afspraak hier, koffie daar. Vanaf de laatste weken van mijn zwangerschap tot nu concentreert mijn wereld zich voornamelijk hier, thuis, aan de eettafel met Nelson en op de bank met Lotus. Geen afspraken of deadlines. Best fijn!

Door me af te sluiten voor invloeden van buitenaf merk ik dat ik me veel minder druk maak. En, ondanks dat draait de wereld toch gewoon door. Wat zou het fijn zijn om dit gevoel van onbezorgdheid vast te kunnen houden en mee te kunnen nemen als na de kerstvakantie de ratrace weer gaat beginnen.

Om me daaraan te helpen herinneren maakte ik de volgende poster. Voor iedereen gratis te downloaden! Dus, hang hem op en Be HAPPY!

Be-happy

Geef een reactie

