Nog even en het is zover! Het heerlijk avondje. Gezelligheid, pepernoten, cadeautjes en vooral met familie en vrienden samen zijn. Dat is voor mij Sinterklaas. Dit jaar vieren wij Sinterklaas een dagje later. Gewoon met een paar pakjes, niet te veel want Nelson zit al klem tussen speelgoed en plafond.

Sinterklaasspel
Hoe vier jij Sinterklaas? Met vrienden? Dan is het pakjesspel van Hip & Hot Magazine echt een must. Ik mocht het spel vormgeven en dat was me een leuke klus! Wil je de pakjes leuk inpakken? Dan kan dat in het bijpassende gratis inpakpapier, dat ook op de site van Hip & Hot te vinden is.

Hip & Hot Magazine
Twee jaar geleden reageerde ik op een oproep op Twitter. Judith van Wijk, die ik nog kende uit een heel grijs verleden waarbij we samen op ballet zaten, was op zoek naar vormgevers voor haar nieuwe iPadmagazine. Ik reageerde en sindsdien ontwerp ik voor haast elke editie van Hip & Hot magazine met veel plezier een ‘rustpagina’, zoals Judith het ooit noemde. Een pagina met een quote en een mooi beeld, zelf getekend of met een foto die ik zelf heb gemaakt. Ook ontwerp ik regelmatig een artikel en schrijf ik voor elk Hip & Hot Magazine een blog. Zoveel afwisseling, i love it! Dat is ook precies wat ik volgend jaar wil blijven doen. Schrijven, ontwerpen en tekenen.
Het magazine downloaden? Dat kan ik de iTunesstore. De eerste download is gratis!

Gratis sintspel en inpakpapier downloaden
Wil je het Sinterklaasspel en/of het bijbehorend gratis inpakpapier downloaden? Klik dan op de afbeelding; je wordt automatisch doorgestuurd naar de website van Hip & Hot Magazine.

IMG_0029 IMG_0028 sinterklaas-met-button

Geef een reactie

