Vandaag wilde ik snel even naar de winkel. Daarna zou ik aan de slag met de ontwerpen die ik volgend jaar op de markt ga brengen. Maar toe ik mijn auto startte kwam er niet meer dan een zielig kuchend geluid vanonder de motorkap; accu leeg! Dat kon ik met mijn zeer beperkte technische verstand nog wel bedenken. Maar wat doe je dan? Ik zag dat er van de buren niemand thuis was.

Gelukkig kwam daar mijn superheld van vandaag. Niet met een strak blauw pakje, al zou dat hem natuurlijk fantastisch staan, maar in een blauwe bus. Hij aarzelde niet, haalde een superstarter op en binnen vijf minuten zat ik weer in mijn Volvootje richting de Poeisz.

Gisteren had ik ook al zo’n superheld momentje. Is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee, het is Mega Nynke :-). Speciaal voor de man in de blauwe bus én mijn liefste collegaatje maakte ik dit ontwerp. En natuurlijk ook voor jullie, you superheroes out there!
Printen en ophangen zou ik zeggen.

 

superhero-free-printable

Geef een reactie

