Be Happy & Smile

 

 

Gisteren ging Serious Request 2013 van start. Het glazen huis staat in Leeuwarden, hier dichtbij. Overal in Friesland zijn dan ook acties op touw gezet om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het glazen huis.
Free printable robot smile happy


Maar, niet alleen in Friesland. In Oostkapelle bijvoorbeeld staat het Zeeuwse glazen huis. Wat ik ontzettend leuk vind is dat dit jaar oud-plaatsgenoot Jordy Conté één van de DJ’s is. Jordy is ‘van mijn jaar’ dus we gingen gezamenlijk naar de kleuterschool (die bestond toen nog). Daarna kwamen we elkaar ook regelmatig tegen, zo gaat dat op een klein dorp. Waar ik ineens weer aan moest denken was aan een avond waarop Jordy en een vriend koffie kwamen drinken. We waren een jaar of 15 volgens mij. Die avond werd een avond om nooit te vergeten; ik kan me namelijk nog herinneren hoe ontzettend veel lol we hadden. Mijn vader vertelde dorpsverhalen en wij lachten tránen! Dat zijn fijne jeugdherinneringen.

Ik hoop dat de heren in het glazenhuis in Oostkapelle net zoveel lol hebben met elkaar als wij die avond! Wil jij je steentje bijdragen? Op de site http://www.oostkapellesr.nl staat hoe je dat doet! En om de spirit erin te houden natuurlijk ook een gratis uit te printen posterontwerp. Klik op de afbeelding en je vindt de print.

Geef een reactie

