Happy moments make sweet memories!

Dit jaar vierden wij oud op nieuw bij mijn lieve vriendin. Samen met haar gezin en vrienden. Het was een heerlijke avond, ontzettend veel gelachen en lekkere wijntjes :-). Lang na 12 uur namen we het oude jaar nog even door. Wat waren de mooiste momenten? We konden niet anders dan tot de conclusie komen dan dat onze mooiste herinneringen vaak te maken hebben met onze kinderen en vakanties.

Toch denk ik dat er ook heel veel mooie kleine momentjes waren en die zou ik zo graag willen onthouden het aankomende jaar. Daarom ontwerp ik elk kwartaal een poster om deze momenten op bij te houden. Waar was je, met wie? Zo hebben we oudjaarsavond 2014 nog veel meer om over te praten!

Ik wens jullie heel veel sweet memories toe.

sweet memories free printable

2 gedachten over “Sweet memories

  1. Hoi Nelleke,
    wat een ontzettende leuke printable!
    Ik heb er een aantal uitgeprint en ze hangen naast elkaar, helemaal volgeschreven met leuke herinneringen, nu bij mij aan de muur. Ik krijg er leuke reacties op en ze herinneren mij iedere keer als ik er langs loop weer aan de fijne momenten van de afgelopen tijd.
    Mijn vraag, en ik weet het, ik ben ont-zet-tend op tijd :-), zou je er ook 1 voor 2015 kunnen maken?!
    Zou ik heeeeel leuk vinden!
    Groet Linda

    Like

Geef een reactie

