Everybody is special

Deze week is het ‘normale’ leven weer begonnen. Na vier maanden zwangerschapsverlof zijn zowel mij werk als mijn eigen bedrijf weer van start gegaan. Het is wel even wennen hoor, zoveel organiseren. Maar ook heerlijk om weer aan de slag te zijn! De eerste website-header heb ik opgeleverd en mijn column en de ontwerpen voor de nieuwe Hip & Hot Magazine zijn nagenoeg klaar. Een vruchtbare eerste week van 2014.

De komende twee weken ga ik me richten op Valentijnsdag. En daarna ga ik echt aan de slag met de collectie geboortekaartjes en kinderposters. Veel ontwerpen zijn al gemaakt, maar er zijn ook nog flink wat schetsen en ideeën die uitwerkt moeten worden. Erg bijzonder wordt vast de collectie Monsters en Robots die ik met Nelson samen aan het tekenen ben.

Deze free printable poster maakte ik een tijd geleden al. Ik ben druk aan het experimenteren met zelf geschreven woorden en teksten, zodat ik in de loop van dit jaar een eigen lettertype kan ontwikkelen. Nu heb ik een prachtig handschrift, maar schrijven op papier is aanzienlijk anders dan schrijven met een touchpen. Het begin is er in elk geval. En het hoeft niet perfect te zijn om leuk te zijn toch?

everybody-is

One thought on “Everybody is special

Geef een reactie

