I love you more…

Dit jaar ga ik werken aan series kaarten en posters. Elke serie in een andere stijl; ik hou van afwisseling. De eerste serie die ik ga presenteren is vooral geschikt voor Valentijnsdag. De serie heet “I love you more…” Het eerste ontwerp is klaar! Heb jij een leuk idee voor een “I love you more”- kaart of poster? Mail hem dan! Deze serie ga ik ook in het Fries maken, dus Friese teksten zijn van harte welkom.

Ik ben dol op parfum. Heb jaren lege flesjes verzameld en weet van nagenoeg elke parfum die in de parfumerie te koop is wel hoe hij ruikt. Mijn all-time-favorite is Chanel Chance. Momenteel draag ik veel Encre Noir van Lalique, Viva la Juicy van Juicy Couture en Omnio Chrystalline van Bvlgari. Als ik tegen mijn allerliefste zeg dat ik meer van hem hou dan van mijn favoriete parfum, dan weet hij dat het menens is!

more than perfumemear-as-fan-rukersguod

Geef een reactie

