rustpagina henh 1 2014Gisteren ging de nieuwste versie van Hip & Hot Magazine weer online. Ook ik mocht dit keer weer een bijdrage leveren. In mijn column schrijf ik over goede voornemens, vriendschap, creatief bezig zijn en happy memories. Daarnaast ontwierp ik een tweetal artikelen én een receptenpagina en ik mocht twee quotepagina’s uitwerken.

Hip & Hot Magazine is deze maand gratis te downloaden in de Appstore! Dus heb jij een iPad en wil je elke maand even relaxen met een leuk magazine? Download dan nu gratis Hip & Hot Magazine.

Wil je deze Valentijnsmaand een leuke poster aan de muur? Print dan deze gratis print uit.

Geef een reactie

