Een jaar of acht geleden begon ik te fotograferen. Ik kocht een tweedehands Canon Eos 10D en ging aan de slag. Daarvoor fotografeerde ik heel zelden. Het was dus helemaal nieuw voor me. Na wat geklungel met diafragma en sluitertijden had ik de smaak snel te pakken. Ik hou van foto’s met erg weinig scherptediepte. Daarmee kun je onderwerpen mooi uitlichten. Naast de posters en de kleurplaten, wil ik ook foto’s met jullie delen. Veel ‘oud’ werk, want met een peuter, baby, part-time baan én een eigen bedrijf blijft er voor fotografie bar weinig tijd over!

De serie Morning dew maakte ik een paar jaar geleden, dichtbij huis in de weilanden rondom Raerd. Mijn vriend belde toen hij naar zijn werk reed om zeven uur dat het prachtig weer was om te fotograferen. Dus snel uit bed, cameratas in de auto en gaan!

IMG_8006 morning dew  IMG_8013IMG_8028  IMG_7996-1 

Foto’s bestellen? Dat kan! Een foto op canvas koop je al voor 25 euro. Neem contact met me op voor meer informatie.
Wil je leren hoe je leuke foto’s maakt, zelfs met een eenvoudige camera of telefoon? In een persoonlijke workshop vertel ik je graag meer. De workshops geef ik zowel individueel als in groepen, bijvoorbeeld personeelsverenigingen of vrijgezellenfeestjes. Ook daarvoor kun je contact met mij opnemen.

Een gedachte over “Morning dew – fotografie

Geef een reactie

