****WINACTIE!!****

Met veel plezier maak ik mijn printable POSTERS. Nu hoor ik vaak dat mensen ze willen printen maar geen (kleuren)printer hebben. Daarom heb ik besloten om de 8 meest populaire posters op A4-formaat te laten afdrukken op 160 grams papier. Mooi stevig papier, om met maskingtape aan de muur te hangen of om in te lijsten.

De posters gaan 5,95 per stuk en 14,95 euro voor 3 stuks kosten, exclusief eventuele verzendkosten. Nu ben ik natuurlijk benieuwd welke posters jullie het leukst vinden. Uit alle reacties trek ik één persoon die een complete set van 4 posters wint! Wat je moet doen?
overzicht
1. Reageer op deze post door je top 3 van favoriete posters door te geven
2. Deel deze actie op Facebook of Twitter.
3. Like de Facebookpagina van Cartelleke Kaarten en posters met een hart (als je dat nog niet gedaan hebt).

Actie loopt tot 1 maart 2014.

11 gedachten over “Win een set posters!

Geef een reactie

