Geef eens een compliment!

Vandaag bestaat Hip & Hot 5 jaar. Zo’n 30 jaar geleden leerde ik Judith kennen op ballet. Jaren later bleek ze de beste vriendin van één van mijn middelbareschoolvriendinnetjes te zijn. En een jaar of drie geleden kregen we weer contact via Twitter. Dat contact is uitgebloeid tot een prettige samenwerking. Ik bewonder Judith en haar man Maikel om wat ze, naast een gezin met drie kindjes en hun baan, bereikt hebben.

Ik ben er trots op dat ik voor Hip & Hot een set complimentkaarten mocht ontwerpen. De kaarten zijn een leuke manier om mensen even een glimlach op het gezicht te toveren. Lieve teksten en vrolijke kleurtjes!

Vandaag is het nationale complimentendag én de 5de verjaardag van Hip & Hot. Daarom worden er gratis complimentjes uitgedeeld. Hoe? Dat lees je op http://www.hipenhot.nl

20140301-105902.jpg

Geef een reactie

