Overal in ons huis hangen inspirerende quotes en leuke foto’s. Meestal gewoon met een maskingtapeje opgeplakt op een muur, deur of kast. Leuk voor even maar om mijn favoriete ontwerpen echt tot hun recht te laten komen was ik op zoek naar iets anders. Ik ben echt super blij met de prachtige print op hout van Foto op Hout

Een heel eenvoudig bestelsysteem, waarmee je natuurlijk ook mooie foto’s op hout kunt bestellen. Ik ben verrast door de snelle levering en de kwaliteit.

Wil je ook een mooie quote (bijvoorbeeld een van mijn free printables), of je favoriete foto af laten drukken? Kijk dan op Fotoophout. Liever canvas? Dan adviseer ik Canvascompany

Wil je een op maat gemaakt ontwerp? Neem dan contact met me op voor de mogelijkheden en prijzen.

20140306-090230.jpg

Een gedachte over “Weer eens wat anders een @fotoophout

Geef een reactie

