We schrijven 9 maart 2014 en het is 19 graden! 19 graden in Nederland, voor de duidelijkheid. Op zondag gaan we vaak met de kindjes het bos in. Deze zondag reden we naar de Havelter Berg. Een bos zo groot, dat je zelfs op een bijzonder warme winterdag haast niemand tegenkomt. Voor het eerst sinds onze zomervakantie had ik de camera mee. Niet mijn oude vertrouwde EOS 40D, maar de nieuwe compactcamera van vriendlief. Het is al zo’n gesjouw met een peuter en baby.

Ik hou niet zo van de vaalbruine, en groentinten die het bos op dit moment heeft. Daarom maakte ik zwart-wit foto’s. En niet heel veel, want wie heeft er nou zin om op een zonnige zondag een hele stapel foto’s te sorteren en bewerken? Ik niet!

IMG_0543 IMG_0567 IMG_0590 IMG_0599 IMG_0615 IMG_0619 IMG_0684

Geef een reactie

