Walvissen en monsters

Nelson vindt het leuk om erbij te zijn als ik nieuwe ontwerpen maak. Afgelopen maandag was het heerlijk weer en zochten we de zon op. Nelson ging in de zandbult (wij hebben geen bak) spelen en ik pakte stiften en papier om wat schetsen te maken. Al snel zat hij naast me: ‘Mama, ik wil een monster op mijn kamer’. Samen hebben we een monster getekend. De oorspronkelijke versie was groen, maar toen ik het digitale exemplaar af hand zei hij resoluut: “Geel is mooier”. Dus we hebben hem geel gemaakt.

Ook de walvis tekenden we samen. Beide krijgen een mooi plekje op zijn slaapkamer. Naast de droomrobot vanzelfsprekend en met gekleurd plakband. Wil jij deze posters ook? Dat kan! Voorlopig zijn ze gratis te downloaden.

monster  walvis

Geef een reactie

