Zondag 13 april a.s. is het zover, de tweede editie van Fiel Goed yn Raerd.

Tijdens deze beurs presenteren bedrijven uit (de buurt van) Raerd zich. Ze hebben één ding gemeen: Mensen een goed gevoel geven. Dat kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn. Samen met Foppe Reitsma van massagepraktijk Yn Goede Hannen organiseer ik deze beurs. Naast ons doen nog zes ondernemers mee. Dit zijn:

– Knippers Inn, kapsalon, kleuradvies en spray tan;
– Nagelstudio De Parel
– Luna Astrologie
– Additieve therapie Mooijweer
– Quantum Touch en Quantum Allergie Minke Strikwerda
– Hedy’s Pedicurepraktijk

Alle deelnemende bedrijven hebben leuke acties en vertellen graag meer over hun bedrijf én wat ze voor jou kunnen betekenen. Ik zal een greep uit mijn collectie laten zien en mijn Angels te koop aanbieden. Mooi foto’s op canvas vanaf 70 bij 50 cm voor 39,95! En natuurlijk zijn ook de eerste twee producten uit de Hip & Hot-collectie te koop. Ten slotte vertel ik meer over de individuele workshops fotografie die ik geef.

Iedereen is vanaf 13.00 – 16.00 uur van harte welkom. De toegang is gratis!

Poster A3 Fiel Goed 2014

Geef een reactie

