Over mijn ‘guilty pleasure’

Iedereen heeft wel een guilty pleasure… Toch? Ik in elk geval wel. Al vanaf het moment dat wij in Westkapelle kabel-tv kregen volg ik Goede Tijden, Slechte Tijden. Natuurlijk zijn er periodes in mijn leven dat ik het minder zag. Maar sinds de komst van RTL Gemist heb ik toch zo’n 90% van alle afleveringen gezien. Even nix… Heerlijk!

Op Twitter volg ik een aantal GTST-acteurs. Gisteren plaatste Robin Martens (Ricky) een tweet die mij inspireerde tot het maken van de gratis print van vandaag: “Love grows in happy hearts”. Uitprinten  en ophangen maar! Deze keer zelfs op A3-formaat te printen.

Love grows in happy hearts

One thought on “Over mijn ‘guilty pleasure’

Geef een reactie

