Word jij ook zo vrolijk van dit heerlijke weer? Slippers aan, zonnebril op en gaan! Ik zit voorlopig nog even binnen. Er zijn een paar leuke huisstijl-opdrachten die mijn aandacht vragen. En daarnaast werk ik, samen met Judith en Maikel, aan het vernieuwde Hip & Hot… Een ontzettend leuke klus en best spannend ook! Binnenkort daarover zeker meer informatie. Wil je als eerste geïnformeerd worden als de nieuwe site online is? Like dan de Facebook-pagina van Hip & Hot. Je leest daar in elk geval wat de nieuwe kleur gaat worden. Maar goed, zover is het nog niet. Om de zon nog een beetje meer te laten schijnen ontwierp ik een inspirerende poster. Natuurlijk in zonnig geel, hoe kan het ook anders? Je download hem gratis. Printen en ophangen maar!

What ever you decide to do Ben jij op zoek naar iemand die jouw nieuwe logo of huisstijl gaat ontwerpen? Of een leuk geboortekaartje? Vanaf augustus heb ik ruimte in mijn agenda. Wil je weten of het klikt? Neem dan gerust contact met mij op!

Geef een reactie

