Afgelopen zaterdag was ik uitgenodigd voor het tuinfeest van mijn vriendinnetje Hiske en haar vriend. Ik mocht de uitnodiging voor dit feestje maken. Hiske leverde de tekst aan en ik ging aan de slag. Wat niemand wist, was dat dit tuinfeest een verrassende wending zou krijgen. Toen de meeste feestgangers er werden bleek namelijk dat het niet zomaar een feestje was… Er zou getrouwd worden! Hilariteit alom natuurlijk. De tekst van de uitnodiging werd gekscherend al verbasterd tot: Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de ballonnen opblazen. Toen Hiske en Anne zich in hun bruidskleding hesen, zorgden de gasten namelijk voor de feestelijke aankleding van de tuin.

Het werd een knalfeest. “Helemaal zoals we het hadden gehoopt”, vertrouwde Hiske mij toe. Het was super om erbij te zijn (al miste ik het ja woord).

Wat voor mij speciaal was, is dat op de grafsteen van mijn vader de tekst staat “Ons leven was een feest”. En zo is het maar net! Mensen praten vaak over hoe ze terug willen kijken op hun leven. Ik hoop dat ik, net als papa kan zeggen: Ons leven was een feest! En dat wens ik jullie toe. Daarom speciaal voor jullie allemaal, deze poster. Die natuurlijk gratis te downloaden is.

 

het leven is een feest

Geef een reactie

