Het verhaal van de onverwachte bruiloft van mijn vriendin is natuurlijk al vele malen verteld, de afgelopen paar dagen. “Dat zou ik ook wel willen”, hoorde ik vaak als reactie. Waarom niet? Denk ik dan! Wat is er nou leuker dan lekker in je achtertuin trouwen? Of op een andere, mooie locatie. Te midden van dierbare familie en goede vrienden. Onlangs ontwierp ik het logo en de complete huisstijl voor Trouwambtenaar Sandra van Het Jawoord. Sandra is spontaan, hartelijk en zorgt voor een persoonlijk verhaal. Ook leuk als je niet gaat trouwen, maar op zoek bent naar een alternatieve vorm van elkaar het Jawoord geven!

De nieuwe flyer van Het Jawoord gaat deze week naar de drukker. De voorkant is leuk! En… ik mag hem delen met jullie :-). Uitprinten en ophangen maar. En mocht je ooit “Ja” zeggen tegen de liefde van je leven? Bel Sandra! Zij maakt van jouw huwelijksdag écht a day to remember.

Flyer jawoord 2       Flyer jawoord 22

Geef een reactie

