Zo af en toe ontwerp ik een geboortekaartje. Wat ik daarbij belangrijk vind is dat het kaartje persoonlijk is. Toen mijn allerjongste nichtje mij vroeg een kaartje voor haar zoon te ontwerpen, aarzelde ik natuurlijk geen moment. Ze had weinig wensen. Wel inspiratie, namelijk een foto van hond Buddy én van de kinderkamer. Ik wilde een stoer kaartje maken voor deze jongen én ook een beetje lief.

Van de lambrisering op de kinderkamer maakte ik een tekening. Deze tekening combineerde ik met de foto van Buddy en wat sterretjes. En dat in de kleuren van de hippe babykamer; blauw, grijs, taupe en zandkleur. De kaart werd gedrukt op stevig papier met parelmoerglans. Daardoor werd dit persoonlijke geboortekaartje nog feestelijker! Klik op de foto om het hele kaartje te zien.

Wil jij nou ook zo’n stoer, hip, persoonlijk geboortekaartje? Neem dan gerust contact met me op voor de mogelijkheden!

Geboortekaartje Jacks voor internet

Geef een reactie

