Toen aanstaande mama Stefanie mij belde zei ze: “Ik ben dol op uiltjes én ik wil een vrolijk kaartje, verder laat ik het helemaal aan jou over.” Stefanie wist dat zij zwanger was van een meisje. Dat maakte het al een stuk eenvoudiger. En ik vond het zelf leuk om voor het kaartje van mijn aanstaande achternichtje het uiltje te gebruiken dat ook op de geboortekaart van mijn dochter Lotus staat. Als knipoog zeg maar.

Voor het ontwerp van het geboortekaartje van baby Sofie koos ik voor vrolijke, felle kleuren én bloemetjes. Op het geboortekaartje van grote zus Anne stonden namelijk ook bloemetjes. Het resultaat is een hip, persoonlijk geboortekaartje; een echte meidenkaart als je het mij vraagt!

Het was een eer om dit kaartje te ontwerpen; niet in de laatste plaats omdat ik moeder Stefanie al haar hele leven ken en tante Marieke echt één van mijn allerbeste vriendinnetjes is! Klik op de foto om het hele kaartje te zien.

Vrolijk geboortekaartje meisje online

Geef een reactie

