Work hard, have fun, no drama!

Het is zover. Vanmorgen, een paar minuten voor acht uur, checkte ik weer in ten kantore. Na vier weken afwezigheid! Het was ontzettend fijn om er even tussenuit te zijn. Bijtanken, ideeën opdoen en gewoon niets moeten. Met de nieuwe energie die ik heb opgedaan is het tijd om weer te knallen, want dat doe ik dus twee dagen in de week :-). Vol inspiratie ben ik vertrokken, nieuwsgierig naar wat mij de laatste vierenhalve maand te wachten staat. Ik ben er in elk geval klaar voor!

De laatste dag voor de vakantie hebben mijn collega en ik onze kamer opgeruimd. Out with the old! Er is dus een behoorlijk wit bord en als er iets is waar Nelleke een hekel aan heeft, dan is het wel aan witte borden (en witte muren). Daarom maakte ik een inspirerende poster. Staat ook vast leuk op jouw werkplek! Downloaden, printen en ophangen maar weer.

work hard

Geef een reactie

