Workshop fotografie in Friesland

Kennis moet gedeeld worden! Daarom geef ik regelmatig workshops fotografie in Friesland en Zeeland. Wil je beter leren fotograferen? Dat kan! Op zondag 28 september hou ik een workshop fotografie in Raerd. We beginnen om 10 uur. In principe is de nabespreking aan het eind van de middag, maar als de groep uit meer dan 4 personen bestaat plan ik een aparte avond in om de gemaakte foto’s rustig door te kunnen spreken. Rond 16.00 uur sluiten we af.

Tijdens deze dag gaan we aan de slag met compositie en creativiteit. Ik leer jou om foto’s te maken die eruit springen. De workshops kunnen met elke camera gevolgd worden, zeker ook met de camera van je mobiele telefoon. De technische kant van de fotografie wordt buiten beschouwing gelaten. De opdrachten zijn op maat gemaakt. Dus voor beginners focussen we vooral op compositie en voor gevorderden op creativiteit. Zo inspireren we elkaar! Vind je het leuk om meer te weten over fotograferen met je smartphone? Ook dat kan.

De kosten zijn € 60,00, inclusief cursusboekje, koffie, thee, lekkers en een lunch.

Wil je meedoen? Vul dan onderstaand contactformulier in, of stuur me een berichtje via Facebook.

Geef een reactie

