De website Bijzonder Plekje is haast net zo verslavend als Pinterest; je blijft doorklikken. Net zo leuk ook trouwens. Het maakt niet uit op welk ‘bijzonder plekje’ je klikt; ze zijn stuk voor stuk prachtig. Elke keer wil ik weer ergens anders heen. Ik was dan ook ontzettend verrast toen eigenaresse Marleen mij vroeg of ik een gastblog wilde schrijven. En dat ook nog over één van de gaafste ‘bijzondere plekjes’ van Friesland: Foodbar Picknickers in Terherne. Dus, op een zonnige zaterdagmorgen gingen de dames Wouters-Keuning en mevrouw De Schiffart richting Terherne. Hoe het was? Dat lees en zie je op de site van Bijzonder Plekje. En zeg nou niet dat ik je niet gewaarschuwd heb hè?!

foto_2__inline_klein

Geef een reactie

