Dit jaar werk ik alleen aan leuke opdrachten, voor leuke opdrachtgevers. Weet je wel hoe fijn dat is? Een tijd geleden mocht ik de huisstijl van Cook & Koek vormgeven. Eigenaresse Ceciel was duidelijk: retrokleuren, iets met een vogeltje én ABSOLUUT geen hartjes… Oeps! Daar ga je dan. Ik ben dol op hartjes; ik hartje hartjes zogezegd. Dat ik ook prima ontwerpen kan maken zonder hartjes, bewijs ik volgens mij met deze opvallende én knallende huisstijl.

Cook & Koek is het bedrijf van Ceciel Landsaat. Het complete verhaal vind je op de website van Cook & Koek. Ceciel verzorgt luxe lunches, high teas en picknicken in en om Amsterdam. Dus heb jij binnenkort een (bedrijfs)feest, of wil je de overheerlijke appeltaart van Ceciel voor jouw feest? Neem dan contact met haar op. Ze is zo goed! En wat ik fijn vind, alle producten zijn biologisch én diervriendelijk.

Kom je Ceciel binnenkort tegen op de Albert Cuijpmarkt? Doe haar dan de groetjes van me!

De flyer van Cook & Koek is bijzonder. De voorkant is namelijk en mini-poster. Leuk om ergens op te hangen en even een lach op een gezicht te toveren. Je download hem hier gratis!

Flyer Cook en Koek

compilatie-huisstijl-cook-en-koek

Geef een reactie

