Vriendin Hiske en ik hebben een traditie; in plaats van elkaar een verjaardagscadeau te geven gaan we uit eten. Een gezellig vrouwenavondje. Kletsen over onze kinderen, onze mannen, andere mannen, leuke dingen, vervelende dingen… Alles waar vrouwen over praten (denk ik). Gisteravond was het zover. Alhoewel Hiske al weer een tijdje geleden jarig was, stond ons vrouwenavondje op de planning! En deze keer pakten we echt goed uit. Niet alleen uit eten, maar ook naar de bios.

IMG_0549.JPGIMG_0545.JPG

Ladies Night in Cine Sneek

Na eerst een hapje gegeten te hebben bij Jansen in Sneek (waarvan ik na er twee keer gegeten te hebben nog steeds niet of het een aanrader is) huppelden we richting Cine Sneek voor onze eerste echte Ladies Night. Daar belandden we in een kippenhoek; ik zou echt niet weten hoe je het anders moet noemen. Er waren veel leuke kraampjes, zoals Bees & Butterflies waar ik onlangs een te schattig jurkje voor Lotus scoorde en er waren vooral veel, heel veel vrouwen!

IMG_0445.JPG

Feelgo0d? Pak van mijn hart!

Na de verloting (die bij dergelijke ladies nights standaard schijnen te zijn) kon het feest beginnen. Bij de eerste man die in beeld kwam begon de halve zaal te gillen (oké dan) en Hiske en ik gingen steeds harder lachen. Maar toen begon de film. Pak van mijn Hart. Een echte feelgoed movie. De cast is ijzersterk. Ik ben fan van Halina Rijn en Chantal Janszen en natuurlijk van Fedja van Huêt; niet alleen een van de knapste mannen van het Nederlandse witte doek, maar ook een geweldige acteur. En laten we vooral Benja Bruijning niet vergeten. Dat Sinterklaas ook meedoet (“Och kijk, het is de echte!”, gilde Hiske uit) is de strik om dit geweldige cadeau. Wat hebben we gelachen! Echt een hele dikke aanrader, deze Nederlandse Feelgoed Movie.

Nick & Simon tekenden voor de soundtrack. Net zo vrolijk als de film zelf!

  

Geef een reactie

