Een tijdje geleden werd ik benaderd door Everdina de Boer. Zij was op zoek naar iemand die van haar gedichten een bundel kon maken. Ook wilde ze graag mijn foto’s daarvoor gebruiken. Ik stelde voor om er een gezamenlijk project van te maken en zo gezegd, zo gedaan.

Een dagje brainstormen leverde zoveel ideeën op, dat er haast geen tijd is om alles uit te voeren. De gedichtenbundel vordert gestaag. Schrijven is schrappen en zo gaat dat ook met dichten, heb ik ondertussen begrepen ;-). Eind deze maand is de bundel te koop.

Poëziekaarten Zilt

Vooruitlopend daarop ontwierp ik 6 postkaarten met de gedichten van Everdina. De kaarten hebben als thema afscheid, verlangen, zee, strand. De titel Zilt verwijst naar de zee, maar ook naar de zoute smaak van tranen. Tranen van geluk en soms van verdriet. Deze Zilt-wenskaarten zijn via deze site te bestellen.

 

1 mis ik jou 2 jij 4 kader

5 avondzon 6 dromen 3 afstand

Set van 6 poëziekaarten € 5,95 exclusief verzendkosten
poëziekaart per stuk met pergamijnen envelop € 1,50 exclusief verzendkosten

Kaarten bestellen?

Vul dan onderstaand formulier in! Voor het bestellen van losse kaarten graag de titel opgeven. 

Voor (web)winkels

Ben jij (web)winkel eigenaar en wil je onze kaarten verkopen? Dat zou natuurlijk geweldig zijn. We hebben een mooie retailaanbieding. Ben je geïnteresseerd? Laat het dan weten en stuur ons een e-mail. Heb je geen winkel? Hou dan deze website in de gaten voor meer informatie!

 

Een gedachte over “Zilt Poëziebundel | Vormgeving & Fotografie

Geef een reactie

