Fotografie |Love Black & White

Vandaag mocht ik een individuele workshop fotografie geven. Het voordeel van zo’n 1-op-1-workshop is dat er voor mij ook tijd is om te fotograferen. Tijd die ik anders helaas veel te weinig heb. Terwijl ik mijn cursist alles vertelde over diafragma en sluitertijd, iso en belichtingscompensatie lukt het me een paar plaatjes te schieten. Daarbij zocht ik de grenzen op. Zowel qua compositie, lichtval als qua beweging (of nét niet). Het leverde een aantal spannende plaatjes op.

Deze week wordt een spannende week. De kaarten en gedichtenbundel die ik in samenwerking met Everdina de Boer maakte komen van de drukkerij. Ik kan niet wachten om ze vast te houden! Het was zo’n intensief project… Wil je ze bestellen? Dat kan! Stuur me een e-mail en je krijgt meer informatie. Verder is dit de laatste ‘drukke’ week van 2014 voor mij. De maand december ga ik gebruiken om plannen te smeden, terug te kijken en vooral heel veel tijd door te brengen met Lotus, Nelson en Johan. Een korte winterslaap dus.

De Deelen 6De Deelen 3 De Deelen 4 De Deelen 1  De Deelen 7 De Deelen 8 De Deelen 5De Deelen 9  De Deelen 12De Deelen 11  De Deelen 13  De Deelen 15 De Deelen 14De Deelen 16 De Deelen 17

Geef een reactie

