Een stoer kaartje voor een stoer jongetje | Geboortekaartje

Ruim een half jaar geleden kwam ik Geertje tegen bij een bijeenkomst. Geertje en ik volgenden elkaar al een tijdje via Twitter en Facebook en heel toevallig bleken we beiden mee te draaien in het Koplopersproject. Het blijft altijd bijzonder om iemand in ‘real life’ te ontmoeten, maar de klik die er online was was er in het echt ook.

“Weet je Nelleke, ik heb binnenkort nog even een vraagje voor je. Ik drink namelijk geen wijn, maar appelsap. Wil je een geboortekaartje voor ons kindje ontwerpen?” Wow! Daar sta je dan, midden tussen de duurzame ondernemers en dan ineens zo’n vraag. Natuurlijk heb ik gelijk “ja” gezegd. Het allerbelangrijkste bij het ontwerpen van een geboortekaartje vind ik dat er een klik met de aanstaande ouders moest zijn. En die was er!

Geertje en Richard wilden een stoer kaartje, apart, lief en met een vosje (“als dat kan hoor”). Het resultaat viel afgelopen zaterdag bij mij op de deurmat. En het was nog mooier dan ik had gedacht! Binnenkort ga ik Aram eens even flink knuffelen.

Geboortekaartje ARAM

Verwacht jij binnenkort een kindje en ben je op zoek naar een bijzonder, persoonlijk en hip geboortekaartje? Neem dan gerust contact met me op. Wie weet hebben wij net zo’n klik als de ouders van Aram en ik!

Geef een reactie

