Make your own Magic | Free Printable Poster

Poehee, wat was het druk op mijn blog de afgelopen weken. Exacte cijfers heb ik nog niet, maar volgens mij downloadden ruim 1500 mensen het Sinterklaasspel voor volwassenen. Wat een gezelligheid zal dat geweest zijn in de Nederlandse huiskamers!

Ook bij ons kwam de Sint langs. Nelson en Lotus zijn flink verwend en wij ook. Ik kreeg een set prachtige potloden van Faber Castel; heerlijk om in een gestolen uurtje wat te tekenen of kleuren! Samen met de potloden en viltstiften die ik voor mijn verjaardag kreeg is het een mooi tekensetje. Dat stimuleert ook om wat vaker offline aan de slag te gaan.

De laatste tijd rondde ik een paar leuke opdrachten af. Het is nog even afwachten op de lancering van de nieuwe huisstijl van Ik dans met jou. Wat ik wel al met jullie kan delen is de opvallende flyer die ik voor het Ja-Woord maakte. En ik blijf het zeggen, maar als je op zoek bent naar spontane, energieke trouwambtenaar of ceremoniespreker dan moet je echt bij Sandra zijn! Ze maakt van je bruiloft een groot feest. Zelfs Herman Finkers weet dat :D.

Jawoord nieuwe flyer half A4 Jawoord nieuwe flyer half A42

Nu Sinterklaas voorbij is kabbelen we rustig richting Kerst en … de vakantie! Om de overgang voor de kindjes (en ook wel een beetje voor mezelf) rustig te laten verlopen hebben we besloten de kerstboom pas eind deze week op te tuigen. En ik ga iets leuks doen met onze ramen. Bij Aduis bestelde ik calligrafeerpennen waarmee ik quotes en tekeningetjes op onze ramen ga maken. Volgens mij zijn de stiften semi-permanent, dus weghalen gaat een klusje worden. Eén van de quotes die ik op de ramen wil maken is: “Make your own Magic” En omdat het weer eens tijd is voor een gratis printable poster, zet ik hem hier voor jullie. Gratis te downloaden!

Make your own magic

Geef een reactie

