Een bijzonder boekje

Afgelopen jaar schreef ik een review over Picknickers voor Bijzonder Plekje. Veel mensen vroegen mij hoe ik Bijzonder Plekje ken. De vrouw achter Bijzonder Plekje is Marleen Brekelmans. En ik ken Marleen via de social media. Volgens mij voegde ik haar toe, nadat ik een artikel voor Hip & Hot Magazine had vormgegeven dat door Marleen geschreven was. En dan hou je elkaar zo’n beetje in de gaten. “Big sister is watching you” zogezegd.

Vorige week lag er ineens een exemplaar van het überleuke boek Bijzonder Plekje op de deurmat. Helemaal onverwachts. Als bedankje voor mijn inzet. Ik word zo blij van zo’n mooi cadeau. Het boek is prachtig vormgegeven; iets wat voor mij echt een extraatje is! Prachtige foto’s, mooie kleuren, heel fris en overzichtelijk. De quotes die her en der verspreid over het boek zitten zijn inspirerend en de extraatjes bij het boek maken het tot zoveel meer dan een boek. Het is een cadeautje, mini-vakantie en mindfulnessboek in één. Telkens als ik er even in blader kies ik een ander bijzonder plekje om even over te lezen.

Ik heb al zoveel plannen gemaakt voor volgend jaar. Een weekendje met Hiske naar … ehm… Limburg? Dagje met vriendinnen naar Haarlem. En een paar dagen met mijn verkering naar de Noord-Hollandse kust. Straks heb ik meer bijzondere plekjes dan vrije tijd :-). O ja, en natuurlijk een slaaphuisje bij Westkapelle, dat moet ook op het lijstje.

Maar eerst vertrekken we volgende week twee nachten naar Antwerpen (en onze hele grote valse bouvier blijft thuis!). Samen, voor het eerst dit jaar, met Johan erop uit. We slapen bij Droom & Daad. De eerste keer dat we er waren maakte ik foto’s die zij op hun site gebruiken. Heerlijk door de stad slenteren, koffie hier, wijntje daar, fijn uit eten. Bovenaan staat het Fotomuseum. Dat schijnt een van de mooiste musea van België te zijn. Ik ga vast allerlei bijzondere plekjes ontdekken. En die geef ik dan natuurlijk weer door aan Marleen. Want pas als Marleen ze goedkeurt zijn het echt “Bijzondere Plekjes”. Wil je ook zo’n gaaf boek. Of ga je iemand anders er blij mee maken? Je bestelt hem in de webshop van Bijzonder Plekje

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/848/57767167/files/2014/12/img_1606.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/848/57767167/files/2014/12/img_1607.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/848/57767167/files/2014/12/img_1608.jpg

Geef een reactie

