Wil jij deze knallende kaarten #winnen?

Binnenkort ben ik jarig. Dat mag natuurlijk gevierd worden! Daarom maakte ik twee nieuwe kaarten. En ik maak er gelijk een leuke actie van! Je kunt een setje kaarten winnen.  Wat moet je doen? Reageer op dit bericht met een tekst/woord of soort kaart die jij graag ontworpen zou zien. 11 februari kies ik 3 winnaars die een setje kaarten thuisgestuurd krijgen. Liever een poster? Dat kan ook!

Kaart: € 1,25

Poster A3-formaat: € 7,95
Poster A4-formaat: € 5,95
Afhalen is gratis!

Voor wholesale heb ik een leuke aanbieding; heb je interesse laat het me dan weten?

Kaart 1 kaart 2

6 thoughts on “Wil jij deze knallende kaarten #winnen?

  1. Leuke kaarten, in mijn straks blauwe (door mannen overbevolkte) huis is een beetje roze wel welkom :).

    Ik vind de tekst:

    There is no reason for a plan B, it dfistracts from plan A (Will Smith)

    wel eentje om op een poster te zetten (maar maak daar maar eens een sterke nederlandse variant op :S).

    Like

  2. Ik ben enorm fan van regina spektor en vooral de tekst van het nummer the call vind ik erg mooi. Een paar mooie quotes daar uit zou ik graag op een kaart of poster willen hebben.
    ‘Just because everything’s changing
    Doesn’t mean it’s never been this way before’
    en ook
    ‘Just because they can’t feel it too
    Doesn’t mean that you have to forget’
    en
    ‘I’ll come back when you call me
    No need to say goodbye’
    Eigenlijk vind ik de hele tekst gewoon prachtig.

    Like

  3. Wat een super gave kaarten!!! (ik ben dol op mensen kaartjes sturen, mensen vinden post nog steeds zo leuk!!)
    Ik zou een kaart met een tekst van een gedicht dat mijn vader schreef toen hij zo oud was als ik:
    Verliefd
    jij bent voorjaar
    verse vreugde
    vuurwerk van geluk
    dansen in de straat

    Like

Geef een reactie

