Een kusje op je hart

Toen Lotus gedoopt werd was ik op zoek naar gelukspoppetjes die we mee konden geven aan de mensen die erbij waren. Na lang zoeken vond ik prachtige poppetjes, met een hartje en engeltjes bij ‘Geluk in je Dag’. Het pakketje, met als extraatje een gehaakt engeltje en persoonlijk kaartje voor Lotus, was met veel zorg ingepakt. Helaas vertelde eigenaresse Christa me dat ze vanwege haar gezondheid stopte met de shop. Waarom weet ik niet, maar we hielden contact via Twitter en later ook via Whatsapp. Erg bijzonder om te zien hoe onze levens parallellen kennen. Christa en ik groeiden op in de horeca, met een drukke moeder en bekende vader (al is die van Chris iets bekender dan mijn vader ooit geworden is ;-)), hadden allebei een pleegdochter in huis enz. enz. enz. Bijzonder hoe iemand ineens op je pad kan komen. En waardevol.

Christa is een succesvol blogster. Haar haast poëtische blogposts zijn elke keer weer prachtig. Ik heb bewondering voor een vrouw die zo recht uit het hart kan schrijven! Gisteren schreef ze een blog over een vriendin met een gebroken hart. De titel vond ik zo mooi ‘Een kusje op haar hart’. Zeker in deze dagen voor Valentijnsdag waarin liefde maakbaar én te koop lijkt… Ik maakte een cadeautje voor Chris en haar vriendin. Omdat vriendinnen niet verdrietig mogen zijn… Download hem gratis, print uit en hang op. Of maak er een kaart van en stuur hem (morgen zonder postzegel, maar met lippenstiftkus) naar iemand die een kusje op het hart nodig heeft!

kusje op je hart

One thought on “Een kusje op je hart

Geef een reactie

