De afgelopen week was het rustig op mijn blog. Op deze dan; de blog over hippe Friese babynamen schreef voor Hip & Hot werd ontzettend veel gelezen. En gedeeld op social media. Leuk hoor! Wie weet worden er binnenkort ineens heel veel kindjes met een Friese naam geboren.

Mijn laptop was naar de reparateur. Ik vierde mijn 39ste verjaardag. Eerst samen met mijn vriendinnetjes (en vriend Erik) tijdens een geweldige High Wine bij Picknickers.

Daarna thuis, alleen met mijn kindjes. Totdat mijn moeder onverwachts op de stoep stond, samen met onze buurvrouw! Dat is wat je noemt een echt cadeau. Het waren heerlijke dagen, met veel bezoek, logeés, vriendschap en liefde.

Tussentijd; dat ga ik meer doen! Gewoon even niets. Vrij nemen, geen plannen, tijd met mensen doorbrengen die er voor mij echt toe doen.

Het fijne van tussentijd is dat je daarna weer vol energie, inspiratie en goede ideeën aan de slag kan. En dat is maar goed ook! Er wachten al twee leuke projecten op me. Ik ga een geboortekaartje ontwerpen én een startende ondernemer op gang helpen. Erg leuk!

Vandaag lanceerde een opdrachtgever van mij de naam én het logo van haar nieuwe gerestylde zaak. Volgende week dinsdag opent Fris kleding en kado’s in Akkrum haar deuren. Eigenaresse Annemarie vond dat het tijd was voor een frisse wind door haar bestaande kinderkledingzaak nul tot twaalf. De collectie wordt uitgebreid met dameskleding en leuke hebbedingetjes. Ik ben ontzettend benieuwd en ga dinsdag dan ook zeker even een kijkje nemen. Al was het maar omdat één van mijn dromen uitkomt: een door mij ontworpen logo op de gevel van een bedrijfspand! En hoe?! Midden in het centrum van Akkrum. En dat is nog niet alles. Ik ontwierp ook een überleuke poster en visitekaart. De laatste twee houd ik nog even geheim. Het logo dat deel ik met alle plezier!

Fris Logo definitief 2

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een gratis printable plaatste. Dus daarom deze quote uit één van mijn favoriete nummers van Janis Joplin.

take another little

Geef een reactie

