Nee, wij gaan niet verhuizen. We hebben zelfs besloten om ons huis energiezuiniger te gaan maken; en geloof me, voor een woning uit 1850 is dat een hele klus. We gaan nieuwe ramen laten plaatsen, de gevel isoleren, vloer isoleren enz. enz. enz. Voordeel is dat ik al lekker aan het rondneuzen ben naar nieuwe kleurtjes, nieuw behang en een mooie nieuwe lamp voor boven de eettafel. Ik vind de Muuto-lamp geweldig, maar wil liever iets dat een beetje minder main stream is.

Een tijdje geleden vroeg Froukje van Kinderkledingbeurs Friesland me om een verhuiskaartje te maken. Zij verhuisde onlangs namelijk naar haar nieuwe woning. Eerder al maakte ik de posters en het logo voor Kinderkledingbeurs Friesland. En dat deed ik met veel plezier. Tegen het maken van het verhuiskaartje zei ik dan ook direct ‘ja’.

Froukje is er zo blij mee, dat ze hem met iedereen wil delen. De tekst is natuurlijk perfect, want welk behang ik ook op mijn muur plak, welke lamp er ook boven mijn tafel hangt; het allerbelangrijkste is dat ik met mijn allerliefsten samenwoon. Niet het behang, maar de liefde maakt van een huis een thuis.

Print uit en hang op! Deze keer een poster in het Frysk. In trendy zwart-wit deze keer.

leafde makket fan in hus

Geef een reactie

