Geniet van het goede leven!

Tien jaar geleden verhuisde ik van Zeeland naar Friesland. Los van de familie van mijn vriend en een paar collega’s kende ik hier niemand. Heel raar, zeker omdat ik uit een vrij hechte gemeenschap kwam. Ons-kent-ons enzo. In het begin heb ik me niet zo bezig gehouden met het inrichten van mijn sociale leven hier. Ik vond het wel fijn om een tijdje minder sociaal bezig te zijn. Maar in de loop der jaren kwam daar verandering in en ondertussen ben ik ontzettend blij met een paar hele goede Friese vriendinnen.

Eén daarvan is Willie. Of Billie, zoals Nelson haar al van het begin af noemt. Een jaar of drie geleden heb ik een individuele workshop fotografie aan Willie gegeven en daarna hielden we contact. Er was een klik, zogezegd. En nu is dat nog steeds zo. Willie is altijd vrolijk en we hebben ontzettend veel lol samen. Dat is fijn en geeft mij energie. Natuurlijk delen we ook onze downs en, omdat Willie een jaartje of wat ouder is dan ik zelf ben, kan ik haar moederlijke advies goed gebruiken!

Waar gaat dit heen, hoor ik jullie denken. Nou, dat ga ik nu vertellen. Onlangs mocht ik voor Willie haar bedrijf Sâlt & Zucchero een hele gave flyer ontwerpen. De voorkant kun je als mini-poster aan de muur hangen. In de flyer worden de evenementen die zij en haar Bas in en om Koudum organiseren gepromoot. Zo gaaf! Boottochten, kunstwandelingen, palingroken en dat alles met lekker eten en een goed glas wijn. Want Willie is niet alleen een leuke, creatieve vrouw, ze is ook nog eens bijna afgestudeerd sommelier. Ben je dus op zoek naar een onvergetelijk uitje of heb je binnenkort een spetterend feest en ben je nog op zoek naar een bedrijf dat de catering kan verzorgen? Aarzel niet, bel Willie. Of Bas. Ze toveren zo een perfect plan uit hun hoge hoed. Nieuwsgierig? In de flyer  lees je meer. Ook kun je alvast genieten van lekkere wijntjes en heerlijke olijfolie door die te bestellen via www.salt-zucchero.nl 

En natuurlijk sluit ik ook deze blogpost weer af met een gratis printable. De mensen die op de beurs Wonen & Co in Groningen waren hebben hem vast zien hangen. Printen en ophangen maar! Geniet van het goede leven!

La vita e bella2

 

Geef een reactie

