Op dit moment zijn we druk bezig met het ontmantelen van onze woonkamer (voor-, tussen- en achterkamer). We gaan namelijk isoleren. En flink ook! Hierover ga ik binnenkort uitgebreid meer vertellen. Een lege woonkamer betekent automatisch dat wij onze dagen ergens anders moeten slijten. Vooralsnog is dat boven in onze werkkamer en op de slaapkamers. Ruimte genoeg, maar ik hoop toch echt dat we snel naar buiten kunnen.

Heerlijk in de tuin lummelen, kindjes in de zandbak en in het speelhuisje (mét glijbaan) en ik op onze heerlijke sloophouten tuinbank met een boek! Om de zomer een handje te helpen hebben we afgelopen weekend een geweldige tuinposter opgehangen. De poster bestelde ik bij Tuinposter op maat. Dit bedrijf is onderdeel van CanvasCompany waar ik regelmatig mooie canvassen en foto’s op hout bestel. We wilden hem op onze gele schutting, bij de zandbak hangen. Om in het zon-zee-strand-thema te blijven koos ik voor een foto die ik vorig jaar op het strand van Westkapelle (my home town) maakte. Er hing al betongaas, dus bevestigen was een fluitje van een cent!

       Ik was een beetje dom toen ik bestelde, want ik vergaten de optie aan te klikken waarbij er ringen in je doek gemonteerd worden. Nu moesten we dat zelf doen. Op zich niet veel werk (let er wel op dat je iets onder de ringen legt voor je er met een hamer op gaat slaan), maar het is natuurlijk handiger als je het doek alleen maar hoeft op te hangen.

Nelson was verrukt toen hij de volgende ochtend beneden kwam: “Nelleke, er hangt een foto van Westkapelle bij mijn zandbak”. Nu nog mooi gras in de bloembak voor een echt zomers sfeertje en dan gaan we een heerlijke zomer tegemoet. Ik weet het zeker!

Een gedachte over “De zomer komt eraan! | Tuinposter

Geef een reactie

