Zo af en toe word ik gevraagd een product te testen. Dat doe ik met veel plezier (en vanzelfsprekend alleen als het product  me ook echt interesseert). Voor de vakantie kreeg ik de vraag of ik een foto op forex wilde testen. Forex? Nooit van gehoord. Dus alleen dat was al een reden om ‘ja’ te zeggen.

Ik had het heel leuk gevonden om te laten zien hoe geweldig mooi onze woonkamer geworden is. Helaas, doordat de droogtijd van de hennepisolatie (en de daarop aangebrachte kalklaag) veel, heel veel langer duurt dan we hadden verwacht, moeten jullie het doen met een review van de foto op forex.

IMG_7888 IMG_7441 IMG_7427

Tijdens onze vakantie in Italië, waarover ik eerder al een blog schreef, verbleven we een week lang op een olijfgaard aan de rand van het prachtige dorpje Dolcedo. Toen we op een avond wat door de straatjes van Dolcedo zwierven (nadat we een overheerlijke pizza gegeten hadden) kwamen we via een prachtige poort ineens op een kerkpleintje. Dit karakteristieke pleintje kon zo als decor gebruikt worden voor, om het even welke, romantische Italiaanse film. De prachtige zalmkleurige en gele muren, en de geweldige blauwgroene deuren zorgden voor een mooi contrast met het donkere natuursteen van de straat. Helaas, mijn ‘echte’ camera had ik niet mee, dus ik ben los gegaan met mijn iPhone. De mooiste foto’s maakte ik er, maar toen ik onderstaande foto van één van de sloten van de kerkdeur maakte wist ik dat die op forex afgedrukt een prominente plaats in onze vernieuwde woonkamer zou krijgen.

IMG_8411 IMG_8410 IMG_8409

De foto op forex bestelde ik bij Foto op Hout waar ik eerder al een geweldige foto op hout bestelde. Bij hetzelfde bedrijf bestelde ik ook een tuinposter, waar ik nog steeds superblij mee ben. Dat de service goed was wist ik al, snelle levering en duidelijke antwoord op vragen. Daarom was ik vooral benieuwd naar de kwaliteit van het forex en de print die erop zit. Nou, dat zit wel goed! Haarscherp en door de structuur van het forex ook mooi mat en levendige kleuren. Ik ben ontzettend tevreden. Het enige nadeel is dat de zijkant wit is, dat staat bij onze witte muren heel erg mooi, maar ik kan me voorstellen dat dat op een andere achtergrond storend kan zijn. Iets om rekening mee te houden als je ook een foto op Forex wilt bestellen!

Dit artikel is gesponsord door https://canvascompany.nl/

Geef een reactie

