Jij bent niet andere mensen | Free Printable

Een van de terugkerende obstakels in mijn leven is dat ik ontzettend graag aardig gevonden wil worden. Ik vind het zo belangrijk wat andere mensen van mij vinden (of beter gezegd: dat ze me leuk vinden) dat ik vaak mijn eigen grenzen daarbij vergeet. Volgens mij ben ik een geboren pleaser.

Zo af en toe kom ik een collega-pleaser tegen en dan gaat het gesprek al snel over de vraag waarom we het zo belangrijk vinden wat anderen vinden. Echt antwoord komt daar meestal niet op. Zo ook vorige week. Een kennisje van mij, een prachtige vrouw, lief, een hele leuke hippe moeder, wijs en erg grappig, gaf aan dat ook zij ervan baalt dat ze het altijd zo belangrijk vindt wat andere mensen van haar vinden. Toen schoot mij een quote binnen die ik onlangs in HappiHome las ‘jij bent niet andere mensen’.

Een geweldige quote die relativeert, maar ook zeker oproept om vooral jezelf te zijn en authentiek te blijven. Lekker uit de pas, boven het maaiveld, buiten de lijntjes, uit de box en zeker vol in heel veel wind! Ik print zelden mijn eigen ontwerpen. Maar deze gaat in heel erg groot formaat op onze muur!

Poster andere mensen

Geef een reactie

