Pippi Week | Free Printable Poster

Oké, soms zijn er dingen waarvan je het bestaan niet af wist. Zo ook de Pippiweek. Per toeval ontdekte ik dat, omdat ze mijn Free Printable Poster op Twitter gepost hadden. Maar wat is dat nou, Pippiweek?

In het Twitter-account staat het volgende: Wie kan er wel wat meer Pippi gebruiken? Doe iets aan de chronische ongerustheid. Verzin wat JIJ KAN, met creatieve Pippi-lef in de week van 26 nov. t/m 4 dec.

Spannend hè? Vind ik ook! Ik ga het account in elk geval volgen. Want wees nou eerlijk, een beetje creatieve Pippi-lef kan iedereen wel gebruiken toch? Ik maakte gelijk nog maar een Pippiposter. Ook weer gratis te downloaden vanzelfsprekend. Leuk voor Pippiweek ;-).

free printable cheeky

Geef een reactie

