Het is erg stil op mijn blog, ik weet het. Maar de afgelopen maand was het een aaneenschakeling van opdrachten, vergaderingen, workshops en werk. Dan blijft er erg weinig tijd over om voor de leuk een blogje te schrijven of even een free printable poster te maken.

Wat ik zoal deed? Ik ontwierp de nieuwe huisstijl voor Lief & Prachtig. Het drukwerk (visitekaartjes, reclamekaarten en posters) is ondertussen afgeleverd in Sint Nicolaasga, de cadeaubonnen maakte ik afgelopen week. Wat is er mooier dan een kraamcadeautje te geven waarbij de moeder & vader leren te genieten van hun lieve babytje? De workshop wordt gegeven in je eigen woning, waardoor je in je vertrouwde omgeving kunt genieten, voelen en samen met je kindje een mooi moment kunt beleven. Wil jij meer weten over Lief & Prachtig? Like dan de Facebookpagina van Lief & Prachtig. Ook maakte ik het ontwerp voor het nieuwe logo van Tattoostudio My Way, van Edwin Hoogland.

Lief en Prachtig babymassage friesland logo huisstijl ontwerpTattoostudio-My-Way-St-Nyk-logo-visitekaartje-ontwerp

Koningsdag komt eraan. Een dag om je huis extra op te fleuren, zeker nu de weergoden ons niet goedgezind lijken. Voor Hip & Hot ontwierp ik de gratis te printen vlaggetjes. Je vindt ze op de site van Hip & Hot. Afgelopen vrijdag ging ik op stap voor Hip & Hot. Het was zo gaaf! Ik mocht een worskhop bloemstyling volgen in de Vondelkerk in Amsterdam. Het was een initiatief van Mooi wat bloemen doen. Hoe het was lees je op mijn blog.

Hier is eindelijk een nieuw ontwerp! Printen en delen mag, graag zelfs.

joy is not in things  free printable poster
Gratis te printen!

Het is vakantie. Toch ga ik de komende twee weken niet stilzitten. Ik werk op dit moment aan een heel gaaf logo voor een legal expert. En er komt nog een leuke moederdagprintable aan voor Hip & Hot Blogazine.

 

Geef een reactie

