After summer tips

Na een overheerlijke überzomerse week moesten we er deze week toch echt aan geloven; de vakantie is voorbij. De kinderen gaan weer naar school en de peuterspeelzaal, zwemles begint weer en het normale leven komt beetje bij beetje weer op gang. Nog bruin van de Italiaanse zon genieten wij na van onze fijne vakantie. 
Wat mij altijd weer opvalt als het eind augustus is, is dat de dagen zo snel korter worden. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst de kaarsjes weer gebrand ’s avonds. En hoe ik ook geniet van de zon en de zomer, ook de herfst heeft zo zijn charmes. Lekker in huis, op de bank met een dekentje.

Na een ingrijpende verbouwing van onze woonkamer vorig jaar heb ik nog steeds niet het gevoel dat alles af is. Nu is dat voor een deel ook zo; we moeten immers nog behangen en er zijn een paar muren die geverfd moeten worden, maar ook qua aankleding zijn we er nog niet helemaal. Ik was dan ook superblij met de schattige houten poster die ik kreeg van Animal Printshop. Animal Printshop is onderdeel van www.canvascompany.nl

Bij Animal Printshop vind je super leuke posters voor op de kinderkamer. Je kunt kiezen uit een print op aluminium, canvas, glas en hout. Dat laatste deed ik. Ik twijfelde nog even over een houtblok, omdat ik dat ook heel erg leuk vind, maar ging toch voor gewoon hout. Dan kan ik hem later aan de geschilderde muur hangen. Na familieberaad kwam deze panda overduidelijk als winnaar uit de bus (het was 3 tegen 1). Leuk als kraamcadeautje ook!

Sinds vorig jaar heb ik een abonnement op Bloomon. In het begin was ik lyrisch! Maar, om eerlijk te zijn, vond ik de kwaliteit wat achteruit gaan én zaten er steeds vaker dezelfde bloemen in. De kracht van Bloomon is volgens mij juist dat ze bloemen gebruiken die je niet bij de plaastelijke bloemist kunt krijgen. Daarom heb ik mijn abonnement aangepast naar eens per maand en dat bevalt prima. Wil jij ook elke maand een geweldige bos bloemen? Via deze link: http://www.bloomon.nl/rff57b krijg je er een gratis vaas bij.

Toen we vorig jaar gingen verbouwen heb ik alle planten het huis uitgegooid. Dat was niet zo moeilijk, want de meesten waren op sterven na dood. Dit voorjaar ontmoette ik op een bloggersevent de dames van http://www.mooiwatplantendoen.nl Op deze geweldige site vind je allerlei tips, inspiratie en tricks over planten. Na wat rondneuzen op de site besefte ik dat planten onze woonkamer net iets meer sfeer en levendigheid kunnen geven. Ik voel me altijd fijner als er planten om me heen zijn. Daarom kocht ik (makkelijk te onderhouden) planten en zette ze in groepen in onze woonkamer neer. Dat geeft een beetje een jungle-idee.


De natuurlijke isolatie in onze muren (hennep) is nog niet helemaal droog. Zeker in vochtige tijden ruikt het daarom een beetje muffig. Ik vind dat dus echt verschrikkelijk en ben op zoek gegaan naar een interieurspray. De golden oldie geurstokjes van de Rituals doen het natuurlijk altijd prima en de interieurparfums van Rituals zijn echt een aanrader. Toch koos ik voor de komende tijd voor de parfum van Lily Flame. Ik koop ze altijd via een van mijn favoriete webshops, namelijk Baboba. Deze webshop verkoopt sowieso alles wat je nodig hebt om een after summer dip te voorkomen. Echt een dikke vette aanrader!

Tot slot scoorde ik tweedehands nog een geweldig kleed! De rest komt als we de woonkamer echt af hebben.
Liefs,

Nelleke

 

p.s. deze blog bevat gesponsorde onderdelen

Geef een reactie

