Soms weet je niet meer precies hoe het begon. Zo ook met het eerste contact dat ik met Christa had. Wat ik wel weet is dat ik haar al een tijdje volgde op Twitter, omdat ze een webshop had. Toen ik op zoek was naar geluksengeltjes voor aan de doopliturgie van Lotus (die bijna drie wordt) hebben we wat heen en weer gemaild. Print

Christa’s angels

Uiteindelijk lukte het Christa om 100 geluksengeltjes te leveren. De verpakking was mooi en er zat zelfs een zelfgehaakte engel bij, met een persoonlijke wens voor Lotus. Ik heb hem bewaard. Waarom? Ik weet het niet. Misschien omdat ik wist dat Chris en ik elkaar nog wel eens tegen zouden komen. We hielden in elk geval contact.

Prachtige persoonlijke verhalen

Ondertussen zijn we dus bijna drie jaar verder. Helaas stopte Christa met haar webshop en sloeg ze een nieuwe weg in; ze begon een blog. Die blog is een groot succes. Wekelijks lezen ontzettend veel mensen de prachtige, persoonlijke verhalen van Chrisje op Life of Chrisje. Zeker de moeite waard, deze blog. Christa schrijf over haar leven als moeder, vrouw, patiënt en dochter van… Ik zeg: volgen die handel!

Samenwerken met vakvrouw

Christa had plannen en wilde professioneler; een mooie strakke huisstijl en lichte website met mooi beeldmateriaal. En, ik ben eigenlijk nog steeds vereerd, ze belde mij. Ik mocht de huisstijl voor haar ontwikkelen. Eindelijk hebben we elkaar in ‘het echt’ gezien. Super leuk en ook bijzonder. Daarna ben ik aan het ontwerpen geslagen. Toen Christa zei: “Hé, dit logo heb ik al eens gezien. Waarschijnlijk in mijn dromen,” wist ik dat ik de goede weg ingeslagen was. Voor het visitekaartje mocht ik prachtige foto’s gebruiken die door Kirsten Groeneveld van In een Flits. Oh mensen, ik hoop zo dat ik vaker met deze vakvrouw mag samenwerken!

Schrijfschool

Wat ontzettend gaaf is, is dat Christa een schrijfschool gaat beginnen. Ben je dol op schrijven en wil je inspireren en geïnspireerd worden? Dan zou ik me echt even inschrijven voor de nieuwsbrief van Life of Chrisje. Zo blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen. En… ik verklap verder niets, maar achter de schermen zijn we bezig met snode plannen; Chrisje, haar angels en ik :D.

visitekaartje-life-of-chrisje-def2

Geef een reactie

