Tot mijn schrik realiseerde ik me vandaag dat het over twee maanden al weer kerst is. Man o man, wat vliegt de tijd… Met de herfstvakantie net achter de rug zijn we ons al aan het oriënteren op de zomervakantie van 2017. Ik herhaal het nog een keer: 2017. Dat klinkt als een boek over de toekomst, waarin de aarde overgenomen is door marsmannetjes en er allemaal groene elektriciteitsdraden uit ons hoofd groeien en we vervolgens zouden smelten. Oké, ik draaf door, dat krijg je met een ontzettend fantasierijke kleuter en zijn minstens zo creatieve peuterzusje.

Wat ik eigenlijk wilde gaan delen was een verhaaltje over inspiratie. Zoals mijn trouwe fans (hoi mam en Hiske) weten was ik eind vorig jaar eigenlijk van plan te stoppen met mijn bedrijf. Het was erg vol in onze agenda. “Dat zou zo zonde zijn”, zeiden ook de drie andere lezers van mijn blog. Daarom besloot ik door te gaan, plankgas. Eén van de beste beslissingen van mijn leven. Want wat een geweldige opdrachten heb ik de afgelopen tien maanden al afgerond. Ik krijg zoveel energie van dankbare, creatieve, inspirerende en kritische opdrachtgevers. En het jaar is nog niet eens om!

Het wordt hoog tijd dat ik mijn zakelijke website ga updaten. En eigenlijk wil ik mijn blog ook weer wat meer leven in gaan blazen. Met zo’n 50 tot 100 unieke bezoekers per dag mag ik niet klagen voor een hobbyblogje, maar ik vind dat ik de bezoekers van mijn site de laatste tijd wat verwaarloosd heb. Daarom ga ik de laatste twee maanden van het jaar een uitdaging aan: ik ga elke week minimaal drie gratis printables plaatsen. Posters, kleurplaten, misschien wel eens een kort voorleesverhaaltje… You name it. En ik begin… vandaag! Download hieronder gratis deze vrolijke kleurplaat.

 

gratis-kleurplaat-trein

3 gedachten over “Inspiratie

Geef een reactie

