De eenzame fietser | #FFF3FM

Vorige week maakte mijn hart een sprongetje. Ik blijk een fan te hebben. Een echte. Zo een die elke ochtend opstart met mijn blog. Wat een teleurstellingen heeft hij het afgelopen jaar te verwerken gehad. Elke ochtend hoopvol, vol verwachting, smachtend naar een portie vrolijkheid… En dan elke keer weer teleurgesteld worden. Het lijkt wat op het leven van een Cambuurfan.

Maar, omdat ik die ene fan die ik heb heel graag wil behouden heb ik speciaal voor hem deze poster gemaakt. De quote komt uit een prachtig lied van Boudewijn de Groot. We zullen hem een dezer dagen zeker nog langs horen komen in de Top 2000. Uitprinten en ophangen maar. You know who you are!

 

hoe-sterk-is-de-eenzame-fietser

Ook is deze voor alle fietsers die ik vanochtend uitgezwaaid heb bij Sportstad Heerenveen. Een club Friezen, waarvan één zelfs 10 jaar oud !, die in twee dagen naar het hartverwarmende Breda fietsen in het kader van Fryslân fytst foar 3 FM. Volgen kan via #FFF3FM op Twitter.

Geef een reactie

