Over een maand is het lente!

Een elfstedentocht zit er dit jaar niet meer in. Althans, de kans is niet zo heel erg groot dat we hem nog gaan meemaken in het kleine beetje winter dat ons nog rest. Eerlijk gezegd ben ik ook gewoon toe aan lente. Deuren open, af en toe een voorjaarszonnetje meepikken, tulpen in bloei en weer veel naar buiten! Over een maand begint de officiële lente en dat is voor mij iets om naar uit te kijken.

kleurplaat-vlinder
Kleurplaat vlinder

kleurplaat-vlinder

“Ik hoopte dat ze iets met lammetjes zouden doen”, verzuchte de moeder van één van Lotus haar peuteropvang-vriendjes terwijl de kinderen met zelfgeknipte sjaals en wanten naar buiten kwamen… Dat bracht mij op het idee om alvast een paar lentekleurplaten te maken. Zo halen we de lente gewoon ín huis! Printen, inkleuren en ophangen, flinke bos tulpen op tafel en de ramen op een kier. Nog even volhouden!

kleurplaat-lente
Kleurplaat schaap

kleurplaat-lente

Wil je meer gratis kleurplaten? Ik ontwierp deze al eerder.

Geef een reactie

